Naczelnik: mgr Marzena Wróbel

 

Naczelnik                  77 - 40 92 134

 

 

Do zakresu działania Wydziału Organizacyjno –Administracyjnego należą:

 

  1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów (kierowników) podległych jednostek, pracowników Żłobka Miejskiego, oraz Ochotniczych Straży Pożarnych,

  2. racjonalna gospodarka etatami i funduszem płac,

  3. zapewnienie dyscypliny pracy w Urzędzie,

  4. obsługa administracyjno - kancelaryjna zadań własnych Burmistrza, Zastępców Burmistrza i Sekretarza Miasta,

  5. obsługa sekretariatu Burmistrza,

  6. prowadzenie spraw socjalnych pracowników, oraz emerytów i rencistów Urzędu,

  7. prowadzenie ewidencji uchwał Rady Miejskiej, przepisów gminnych, Zarządzeń Burmistrza, przekazywanie Wydziałom zadań z nich wynikających i sprawowanie nadzoru nad ich realizacją,

  8. organizacja załatwiania skarg, wniosków, interpelacji radnych, mieszkańców - prowadzenie wymaganych rejestrów, oraz sprawowanie nadzoru nad sposobem ich wykonania,

  9. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie i koordynowanie kontroli zewnętrznych przez pracowników Urzędu w jednostkach podległych,

  10. obsługa narad, oraz funkcji reprezentacyjnych Burmistrza i Zastępców Burmistrza,

  11. szkolenie i doskonalenie zawodowe pracowników oraz usprawnianie pracy Urzędu i wprowadzanie nowych metod i technik zarządzania,

  12. wdrażanie informatyki i komputeryzacji Urzędu, nadzór nad całokształtem tematyki,

  13. organizowanie materialno - technicznych warunków pracy w Urzędzie (zaopatrzenie materiałowe, techniczne, prenumerata promulgatorów, czasopism, książek, wyposażenie, abonamenty telefoniczne),

  14. zabezpieczenie mienia, sprawy bhp, p.poż., organizacja prac gospodarczych i eksploatacyjnych budynku,

  15. racjonalna gospodarka środkami rzeczowymi, drukami, materiałami biurowymi i urządzeniami technicznymi,

  16. prowadzenie małej poligrafii, oraz zaopatrywanie Urzędu w pieczęcie, prowadzenie rejestru pieczęci i ich komisyjne kasowanie,

  17. prowadzenie archiwum Urzędu, oraz bieżący nadzór nad przekazywaniem archiwaliów przez Wydziały Urzędu,

  18. prowadzenie biblioteki Urzędu, jej aktualizacja, rejestrowanie księgozbioru i wypożyczeń,

  19. prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i nietrwałych,

  20. wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, organów samorządu terytorialnego, referendum i konsultacji społecznych - w zakresie ustalonym ordynacją wyborczą i innymi ustawami, zadanie wykonywane wspólnie z wyznaczonymi Wydziałami Urzędu,

  21. dbanie o estetykę, wystrój, czystość i zabezpieczenie pomieszczeń Urzędu.